У середу я провела перший урок української мови у 9 класі. Чесно кажучи, я трохи боялась цього уроку тому, що 9 клас це вже не діти, але ще й не дорослі, тому не знала який підхід добирати. Але все пройшло добре. На уроці встигли зробити тільки одну вправу та розібрати нову тему. Учитель вже після завершення уроку зробила мені декілька зауважень по конспекту та проведенню уроку, тому буду виправлятись.
Ірино, усі чекають на самоаналіз, а не повідомлення, що у вас був урок і вам робили зауваження. На "практика" є рекомендації для самоаналізу, проте ви можете використовувати ту ж схему, що й для висонвків з аналізу уроку-спостереження. У вас ця схема є? Прикріпіть її, щоб усі могли переконатися, що ви знаєте про що йдеться.
ВідповістиВидалити