черновий вигляд конспекту 11.11.13
Конспект з
української мови, 6-А клас
Тема Твір - опис
інтер’єру
Мета: на
основі раніше здобутих знань про текст,
типи мовлення та стилі формувати вміння
учнів збирати матеріал до твору;
удосконалювати
культуру усного й писемного мовлення,
сприяти збагаченню словникового запасу
учнів; розвивати
спостережливість, образне мислення;
Тип уроку: урок
розвитку комунікативних умінь і навичок.
Обладнання:
підручник, відповідно
до теми підготовлена класна дошка.
Хід уроку
І.
Організаційний момент.
ІІ.
Підготовка до роботи над твором.
Актуалізація
мотиваційних резервів учнів.
Бесіда:
1. Якими
типами мовлення ми користуємося під
час написання письмових робіт (розповідь,
опис, роздум).
2. Які
особливості кожного з них?
3. Які
стилі мовлення ви вивчали? (Розмовний,
науковий, офіційно-діловий,
публіцистичний,
художній.)
4. Чому
необхідно враховувати особливості того
чи іншого стилю під час написання твору?
ІІІ. Ознайомлення
з основними вимогами до написання
твору-роздуму з елементами опису у
художньому стилі.
(Матеріал для
повторення про типи мовлення)
Розповідь-повідомлення
про якісь події.
Схема
розповіді: початок дії, розвиток події,
кінець дії.
Опис
– висловлювання про певні ознаки,
властивості предмета чи явища. Види
описів: пейзаж, портрет, опис інтер'єру,
предмета, явища.
Роздум
– висловлювання про причини подій,
ознак. Роздум складається з трьох частин:
теза, аргументи, висновки.
ІV.
Повідомлення теми, мети, завдань уроку.
Сьогодні нашим завданням буде
написання твору-опису інтер’єру.
Ваше завдання: описати
свою квартиру чи дім, у
якому ви живете.
Визначте задум майбутнього
твору, його основну думку.
Добір
опорних слів та виразів.
Кімната
— висока, велика, світла, затишна,
простора;
вікна
— широкі, розпахнуті, …;
стіл
— великий, овальний, обідній …;
стільці
— зручні, дерев’яні, …;
підлога
— дерев’яна, чиста, нефарбована …;
Також для допомоги у написанні
твору-опису скористайтесь таблицею, що
знаходиться у підручнику на стр.84 ( Н.В.
Бондаренко, А.В. Ярмолюк « Українська
мова 6 клас» /
Бондаренко Н.В.. – К:.- «Освіта», 2006).
V.
Підсумок і узагальнення уроку.
Інтерактивна вправа «Мікрофон»
- Сьогодні на уроці для мене
найважчим (найлегшим) було завдання …
- Чи сподобалось вам описувати
інтер єр власного дому (квартири)…
- Оцінювання
Діти
здають зошити з творами на перевірку,
оцінки учитель повідомляє на наступному
уроці.
VI.
Домашнє завдання
Немає коментарів:
Дописати коментар