Перший урок який я проводила на цьому тижні, був уроком розвтку мовлення. Порівняно з наступними уроками що я проводила можна сказати, що він був нескладним. Єдиною складністю було те, що я перший раз проводила урок, те, що я зовсім не знала учнів та я вони будуть реагувати на мене, хвилювання.
Урок в мене починався з повторення стилів та типів мовлення, але діти не дуже жваво відповідали, я не могла зрозуміти чому, все як стало зрозуміло пізніше було в тому, що я ставила запитання трохи незрозумілою, науковою мовою, з чого я зробила висновок: дітям запитання потрібно ставити простішою мовою зрозумілою для них. Я думаю така складність виникла тому, що до цого я ніколи не працювала з 6-ми класами. Після цого я пояснювала, що ми повинні виконати на цьому уроці, з цим проблем не виникло тому що діти вже виконували подібну роботу.
Іро, познайомилися з вашою рефлексією та конспектом. Чекаємо й інші види роботи: самоаналізи та висновки після уроків-спостережень (вивчіть рекомендації та схеми).
ВідповістиВидалити