вівторок, 17 грудня 2013 р.

15.11.13 укр.мова

«Узгоджено»
 ________________/___________
Підпис                                         ПІП





15 листопада 2013 р.

ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ
УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

Проведений Омельчук Іриною Олександрівною у 6-А класі.

Тема уроку: Тест. « Відміни, відмінювання, творення і правопис іменників». Читання мовчки тексту наукового стилю.

Мета: перевірити й оцінити рівень навчальних досягнень учнів з теми  «Відміни, відмінювання, творення і правопис іменників»; удосконалити вміння логічно мислити, порівнювати, узагальнювати, робити висновки, виховувати старанність у навчанні.

Тип уроку: контроль і корекція знань, умінь, навичок.

Обладнання: записи на дошці. Українська мова 6 клас/ комплексний зошит для контролю знань ( для шкіл з російською мовою навчання). – Х.: Вид. «Ранок», 2011.- С. 41-42, 44, 7-8 (Додаток 1)
























СТРУКТУРНО-КОМПОЗИЦІЙНА СХЕМА УРОКУ

І. Організаційний момент  (1 хв.)

  перевірка готовності учнів до уроку;

ІІ. Оголошення теми та мети уроку (2хв.)


ІІІ. Актуалізація опорних знань. (3хв.)

   Експрес-опитування.

IV.Основний зміст роботи. ( 30 хв.)


V. Підведення підсумків уроку (3хв.)


VI. Домашнє завдання (2 хв.)























ХІД УРОКУ

Етап, метод, прийом, форма.                            
Навчальна ситуація

Зміст діяльності вчителя
Зміст діяльності учнів
І. Організаційний момент
Доброго дня, сідайте будь ласка.
Сідають
ІІ.  Оголошення теми та мети уроку



Тест. « Відміни, відмінювання, творення і правопис іменників». Читання мовчки тексту наукового стилю.
Завдання наші на цей урок такі: пригадати: пригадати всі відомості про іменник, згадати морфологічний розбір іменника, зробити читання мовчки та написати контрольну роботу – тест.

Відкрийте будь ласка зошити і запишіть сьогоднішнє число.
Уважно слухають












Відкривають зошити, записують

ІІІ.
 Актуалізація опорних знань і  вмінь учнів
Експрес-опитування.

Перед тим як почати писати тест, давайте згадаємо вже вивчений матеріал.
1. Науковий стиль мовлення це ?

2. Це самостійна частина мови, яка називає предмет, відповідає на питання хто?що?
3. Як відрізняються іменники назв істот та неістот? Наведіть приклад.
4.Наведіть приклади іменників, що мають форми тільки однини або тільки множини.
5. які існують особливості творення іменників?






Добре, молодці!
Уважно слухають



1.     Стиль який можна зустріти в підручнику, науковій статті, лекції, доповіді.
2.     іменник.
3.     Назви істот відповідають на питання хто?назви неістот – що?
4.     Однина- пшоно, комашня
Множина- сани, канікули.

5.Префіксальний, суфіксальний, префіксально-суфіксальний, складання основ,словоскладання., перехід з іншої частини мови.





IV. Основний зміст роботи.



Слово вчителя






 Зараз ви виконаєте тест та читання мовчки. Зараз кожен з вас отримає зошит та завдання.
У цих тестах 12 запитань. До кожного питання 3 відповіді вам потрідно обрати тільки одну.






Уважно слухають

Відкривають зошити, виконують завдання
 

V. Підведення підсумків


Оцінювання
Наш сьогоднішній урок добігає кінця. Отже, на цьому уроці ми пвторили відомості з теми Іменник  написали контрольний тест та виконали роботу читання мовчки. Оцінки ви дізнаєтесь на наступному уроці.


слухають


















Зразок оформлення учнівського зошита
Пятнадцяте листопада
Тест. Читання текту наукового стилю




Зразок оформлення дошки

Пятнадцяте листопада
Тест. Читання текту наукового стилю

























Немає коментарів:

Дописати коментар