Самоаналіз уроку української літератури,
проведеного Омельчук Іриною Олександрівною
14.11.13 в 6-А класі ЗОШ № 57
Керівник
від бази практики – Заїкіна В.В.
Тема уроку: «Леся Українка. Дитинство поетеси, роль
родини у її вихованні.
Образ мужньої,
сильної дівчинки в поезії «Як дитиною, бувало…»
Тип уроку: вивчення нового матеріалу
Відповідно до календарно-тематичного планування на
вивчення теми Творчість Л.Українки, В.Винниченка, С.Черкасенка,
С.Чернілевського, О.Довженка відводиться 11 годин. Проведений урок – перший у
системі уроків вивчення творчості Л.Українки. На наступному уроці робота буде спрямовуватися на вивчення теми: Неповторний світ дитинства у поезії «Мрії».
Навчальною
програмою передбачено, що у результаті вивчення розділу Творчість Л.Українки учні
повинні ознайомити з життям і творчістю видатної
письменниці, повинні усвідомлювати ідейно-художній зміст і значення поезії Лесі
Українки; розвивати навички виразного читання; коментування ліричних творів; визначення
ролі художніх засобів у них; характеризувати образ ліричної героїні.
Метою проведеного уроку було ознайомити коротко з
біографією поетеси; розвивати вміння
працювати із поезією, аналізувати її, з’ясувати ідейно-тематичне спрямування, визначити
художні особливості поезії; розвивати вміння і навички виразного читання,
грамотно висловлювати власні думки, почуття, спостереження, узагальнювати,
робити висновки.
Вибір типу і структури уроку зумовлено завданнями, що
вирішувалися на уроці: коротко ознайомитися з біографією поетеси, розпочати
працювати з поезією.
Підготовка до уроку складалася з визначення цілей та
завдань уроку, ознайомлення з матеріалом підручника, складання конспекту уроку,
визначення найдоцільніших методів та прийомів уроку.
На початку уроку було вступне слово вчителя (це
сприяло створенню творчої атмосфери в класі), учні самі сформулювали цілі
уроку. Була проведена мотивація навчальної діяльності, яка допомогла зацікавити
учнів, налаштувати на емоційність та заохотити їх до роботи на уроці.
Сприйняття та засвоєння нового матеріалу відбувалося за допомогою гри «Так-Ні»,що
допомогла актуалізувати опорні знання учнів.
Закріплення відбулось за допомогою слова вчителя
Упродовж уроку були використані такі методи і прийоми,
як слово вчителя, словникова робота, виразне читання, вибіркове читання,
кросворд.
Підсумок уроку – «незакінчене речення»..
В цілому урок можна вважати результативним, а мету
майже досягнутою, що підтверджується
правильними відповідями учнів та їх активною роботою впродовж усього заняття.
Немає коментарів:
Дописати коментар