понеділок, 2 грудня 2013 р.

Самоаналіз уроку української мови


Самоаналіз уроку української мови,
проведеного Омельчук Іриною Олександрівною
22.11.13 в 6-А класі ЗОШ № 57

Керівник від бази практики – Заїкіна В.В.

Тема уроку: Ступені порівняння якісних прикметників

Тип уроку: урок –  вивчення нового матеріалу.
Відповідно до календарно-тематичного планування на вивчення теми Прикметник відводиться 12 годин. Проведений урок –третій у системі уроків про прикметник, на попередніх уроках вивчали такі теми: Прикметник як частина; Якісні, відносні, присвійні прикметники.
Навчальною програмою передбачено, що у результаті вивчення розділу про Прикметник учні повинні  усвідомити загальне значення прикметника, його  морфологічні ознаки, синтаксичну роль; знаходити прикметники у реченні; визначати граматичні ознаки прикметника.
          Метою проведеного уроку було дати поняття про ступені якісних прикметників, їх творення; формувати  вміння розпізнавати ступені порівняння прикметників, правильно вживати їх у мовлені.
Вибір типу і структури уроку зумовлено завданнями, що вирішувалися на уроці: ознайомити учнів з поняттям про ступеня порівняння якісних прикметників, їх творення; вдосконалити уміння знаходити прикметники в реченні та відрізняти їх від інших самостійних частин мови; сформувати уміння самостійно розпізнавати ступені порівняння прикметників, правильно вживати їх у мовленні; розкрити красу, багатство, виразність, милозвучність мови, завдяки правильному вживанню прикметників.
Використані методи та прийоми сприяли засвоєнню матерiалу та
допомогали перевiрити знання та рiвень розвитку вмiнь.
Слово вчителя допомогло налаштувати учнів на роботу. Під час опитування актуалізували знання учнів (коротко повторили правила, вивчені на попередніх уроках).
Вивчення нового матеріалу відбувалися за допомогою методу вправ. Вправи були подібрани мною згідно з принципами перспективності та наступності (від легких до більш складних завдань).
 На уроці використовувала такі методи та прийоми: слово вчителя, фронтальне опитування, робота з метод підручником, тренувальних вправ, гра «Хто швидше», «незакінчене речення».
На цьому уроці використовувався підготовлений матеріал – картки з вправою.
На уроці в основному була iндивiдуальна форма роботи. Самостiйна
робота біля дошки; самостійна робота з вправами. Підібрані форми навчання допомагають розмiрковувати без допомоги вчителя та однокласникiв. Пiсля самостiйних робіт вiдбувався аналiз, який дав учням можливiсть перевiрити, чи правильно вони зрозуміли матеріал та виконали вправу.
Під час уроку учні демонстрували досить непогані знання – більшість з них успішно впоралася з вправами, показали уміння правильно розпізнавати ступені порівняння та за допомогою чого вони утворилися, пояснювати свій вибір за допомогою правил, знаходити помилки, виправляти їх в усному й писемному мовленні. Це означає, що робота на уроці була результативною.
        Урок можна вважати результативним, а поставлену мету майже досягнутою, що підтверджується непоганими знаннями учнів, більшість з них успішно впоралися із вправами, навчились та удосконалили  вміння розпізнавати ступені порівняння прикметників, правильно вживати їх у мовлені, показали уміння пояснювали свій вибір. Це означає, що робота на уроці була результативною.
Під час уроку зіткнулася з такими труднощами: допускала деякі помилки у мовлені, трохи не зрозуміло ставила деякі запитання.  
Я вважаю, що мені потрібно більше уваги приділяти розподілу часу на етапи, а також біль детально прописувати кожний етап роботи. Та більш зрозуміло для дітей ставити запитання.


Немає коментарів:

Дописати коментар