ЗВІТ
ПРО ПРОХОДЖЕННЯ
ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ
студентки 5 курсу,
групи УР
Омельсук Ірини
Олександрівни
Практику проходила у 6-А
класі, ЗОШ №57,
у період з 4 листопада
до 29 листопада 2013 року.
Вчитель української мови та
літератури: Заїкіна В.В.
Керівник практики:Надточій
В.В.
КІЛЬКІСНІ РЕЗУЛЬТАТИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ.
Відвідано 4 уроків учителів
(з них 3 мови, 1 літератури)
Відвідано 6 уроків
практикантів (з них 4 мови, 2 літератури)
Проведено 11 уроків (з них
6 мови, 5 літератури)
ЗМІСТ
ТА ХАРАКТЕРИСТИКА НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ
РОБОТИ СТУДЕНТА ПІД ЧАС ПРАКТИКИ
Педагогічну практику я проходила в ЗОШ №57 Директором гімназії є Гузанова Галина Палівна,
відмінник освіти України, вчитель-методист. Її життєва позиція, не нашкодити
учневі, а допомогти жити гідно. Галина Палівна створює умови для творчого
розвитку учнів та професійного зростання педагогів.
4 литопада відбулася зустріч з вчителем української
мови та літератури – Заїкіною Валентиною Володимирівною. Нас розподілилися за класами. Мене закріпили за 6-А класом, потім, проводячи уроки, я з
ними познайомилась. На цьому ж тижні я
взяла розклад у вчителя-керівника та календарно-тематичне планування.
Вже з наступного дня я почала відвідувати уроки мови
та літератури свого вчителя-керівника. Протягом тижня я подивилася уроки різних
типів: уроки контролю та коригування знань, умінь та навичок як з мови, так із
літератури, та уроки засвоєння нових знань. Під час цих уроків учитель
використовував різні методи та прийоми.
Протягом наступних трьох тижнів мною було
проведено 11 уроків: 6 з мови та 5 з літератури. Під час розробки уроків я
намагалася враховувала різні чинники: час, етапи уроку, методи та прийоми,
дидактичний матеріал, наочність. Під час труднощів складання конспектів я
завжди мала можливість проконсультуватися з учителем – Заїкіною В.В. та Надточій В.В.
Відповідно
до календарно-тематичного планування мною були проведені 6 уроків мови: РМ «Твір-опис
інтер’єру», «Систематизація та узагальнення вивченого про іменник», Контрольна
робота. Тест. Читання мовчки тексту наукового стилю; «Ступені порівняння
якісних прикметників»; «Прикметники твердої та м‘якої груп, їх відмінювання»; «Способи
творення прикметників». Також, я провела 5 уроків української літератури:
Контрольна робота. Тест (Творчість М.Вороного, Т.Шевченка); «Леся Українка. Дитинство поетеси, роль родини
у її вихованні. Образ мужньої, сильної дівчинки в поезії «Як дитиною, бувало…»;
«Неповторний світ дитинства у поезії «Мрії»; «Володимир Винниченко. Цікава
історія з життя письменника. “Федько-халамидник”. Зміст твору»; «Спиридон
Черкасенко. «Маленький горбань» - твір
про красу і незахищеність людської душі.»
Під час викладання певного предмету була
використана наочність: схеми, картки, мультимедійні презентації, що сприяли
ефективності засвоєння нового матеріалу, формування умінь та навичок
висловлювати власні думки розвивати образну (зорову та слухову),
словесно-логічну та емоційну пам ‘ять.
Також я застосовувала різні методи та прийоми:
фронтальне опитування, слово вчителя, ігри «Хто швидше», «Так-Ні», метод вправ,
творче читання,робота з підручником та інші.
НАЙТИПОВІШІ ПОМИЛКИ,
НАЙБІЛЬШІ ТРУДНОЩІ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНІЙ РОБОТІ
1.
Складність
у підтримці дисципліни на уроці.
2.
Невміння
досконало володіти часом.
3.
Невміння
правильно та об’єктино оцінити відповіді учнів.
ОСОБИСТОСТІ ДОСЯГНЕННЯ.
Порівняно з минулим роком, я побачила у собі деякі зміни.
1.Вміння розповідати, а не читати чи постійно
підглядати до конспекту.
2. Менше хвилювання, ніж у попередні роки.
3.Навчилась краще писати плани-конспекти уроків.
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ.
За чотири тижні практики я отримала теоретичні та практичні
знання з методики викладання уроків української мови та літератури. Я навчилась
контролювати своє хвилювання; порівняно
з попередніми роками я вдосконалила своє уміння писати плани-конспети уроків;
краще почала розуміти психологію дітей.
Немає коментарів:
Дописати коментар