вівторок, 3 грудня 2013 р.

ЗВІТ

ЗВІТ

ПРО ПРОХОДЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ

студентки 5 курсу, групи УР

Омельсук Ірини Олександрівни

Практику проходила у 6-А класі, ЗОШ №57,

у період з 4 листопада до 29 листопада 2013 року.

Вчитель української мови та літератури: Заїкіна В.В.

Керівник практики:Надточій В.В.

 КІЛЬКІСНІ РЕЗУЛЬТАТИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ.

Відвідано 4 уроків учителів (з них 3 мови, 1 літератури)

Відвідано 6 уроків практикантів (з них 4 мови, 2 літератури)

Проведено 11 уроків (з них 6 мови, 5 літератури)

ЗМІСТ ТА ХАРАКТЕРИСТИКА НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ  РОБОТИ СТУДЕНТА ПІД ЧАС ПРАКТИКИ
Педагогічну практику я проходила в ЗОШ №57  Директором гімназії є Гузанова Галина Палівна, відмінник освіти України, вчитель-методист. Її життєва позиція, не нашкодити учневі, а допомогти жити гідно. Галина Палівна створює умови для творчого розвитку учнів та професійного зростання педагогів.
4 литопада відбулася зустріч з вчителем української мови та літератури – Заїкіною Валентиною Володимирівною. Нас  розподілилися за класами. Мене закріпили  за 6-А класом, потім, проводячи уроки, я з ними познайомилась. На цьому ж тижні я  взяла розклад у вчителя-керівника та календарно-тематичне планування.
Вже з наступного дня я почала відвідувати уроки мови та літератури свого вчителя-керівника. Протягом тижня я подивилася уроки різних типів: уроки контролю та коригування знань, умінь та навичок як з мови, так із літератури, та уроки засвоєння нових знань. Під час цих уроків учитель використовував різні методи та прийоми.
 Протягом наступних трьох тижнів мною було проведено 11 уроків: 6 з мови та 5 з літератури. Під час розробки уроків я намагалася враховувала різні чинники: час, етапи уроку, методи та прийоми, дидактичний матеріал, наочність. Під час труднощів складання конспектів я завжди мала можливість проконсультуватися з учителем –  Заїкіною В.В. та Надточій В.В.
Відповідно до календарно-тематичного планування мною були проведені 6 уроків мови: РМ «Твір-опис інтер’єру», «Систематизація та узагальнення вивченого про іменник», Контрольна робота. Тест. Читання мовчки тексту наукового стилю; «Ступені порівняння якісних прикметників»; «Прикметники твердої та м‘якої груп, їх відмінювання»; «Способи творення прикметників». Також, я провела 5 уроків української літератури: Контрольна робота. Тест (Творчість М.Вороного, Т.Шевченка);  «Леся Українка. Дитинство поетеси, роль родини у її вихованні. Образ мужньої, сильної дівчинки в поезії «Як дитиною, бувало…»; «Неповторний світ дитинства у поезії «Мрії»; «Володимир Винниченко. Цікава історія з життя письменника. Федько-халамидник”. Зміст твору»; «Спиридон Черкасенко. «Маленький горбань» -  твір про красу і незахищеність людської душі.»
          Під час викладання певного предмету була використана наочність: схеми, картки, мультимедійні презентації, що сприяли ефективності засвоєння нового матеріалу, формування умінь та навичок висловлювати власні думки розвивати образну (зорову та слухову), словесно-логічну та емоційну пам ‘ять.
Також я застосовувала різні методи та прийоми: фронтальне опитування, слово вчителя, ігри «Хто швидше», «Так-Ні», метод вправ, творче читання,робота з підручником та інші.
НАЙТИПОВІШІ ПОМИЛКИ, НАЙБІЛЬШІ ТРУДНОЩІ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНІЙ РОБОТІ
1.     Складність у підтримці дисципліни на уроці.
2.     Невміння досконало володіти часом.
3.     Невміння правильно та об’єктино оцінити відповіді учнів.
 ОСОБИСТОСТІ ДОСЯГНЕННЯ.
     Порівняно з минулим роком, я побачила у собі деякі зміни.
1.Вміння розповідати, а не читати чи постійно підглядати до конспекту.
2. Менше хвилювання, ніж у попередні роки.
3.Навчилась краще писати плани-конспекти уроків.
 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ.
     За чотири тижні практики я отримала теоретичні та практичні знання з методики викладання уроків української мови та літератури. Я навчилась контролювати своє хвилювання;  порівняно з попередніми роками я вдосконалила своє уміння писати плани-конспети уроків; краще почала розуміти психологію дітей.  


Немає коментарів:

Дописати коментар